Kategorie


Województwa


Ostatnio dodane produkty

AD-01, przemysłowy moduł sieci M-Bus produkcji Westermo
AD-01, przemysłowy moduł sieci M-Bus produkcji Westermo
AD-01 to przemysłowy moduł sieci M-Bus. Mod

Przemysłowy modem Westermo serii Wolverine DDW-142
Przemysłowy modem Westermo serii Wolverine DDW-142
Pomocny w tworzeniu rozległych sieci Ethernet przy wykorzystaniu pozostałych po starszych aplikacjach kabli miedzianych różnego typu....

Kurs projektanta systemów HMI/SCADA cz.6 – Jak przeprowadzić testy, kontrolę i utrzymanie nowej wizualizacji HMI/SCADA?
Kurs projektanta systemów HMI/SCADA cz.6 – Jak przeprowadzić testy, kontrolę i utrzymanie nowej wizualizacji HMI/SCADA?
W tym odcinku kursu skupimy się na kilku aspektach wdrożenia wizualizacji, a więc na pomieszczeniu control room, a szczególnie na jego...

Programowanie i projektowanie
Programowanie i projektowanie
Systemy automatyki i operation technology - tworzymy je zgodnie z najnowszymi rozwiązaniami i trendami.

Konferencja "Polak potrafi! Lean w polskich realiach"
Konferencja "Polak potrafi! Lean w polskich realiach"
Zapraszamy na konferencję "Polak potrafi! Lean w polskich realiach". To wydarzenie, które dostarczy aktualnych informacji i pozwoli...




Szczegóły produktu « poprzedni ( 2995 / 3570 ) następny »

Przekładnia hipoidalna THF
Przekładnia hipoidalna THF

Przekładnia hipoidalna THF


Firma: HF Inverter Polska Sp.C.
tel. +48 56 623-73-16, faks +48 56 623-73-17
www produktu: http://www.hfinverter.pl/index.php/przekladnie/...


wyślij zapytanie
Proszę czekać ...
Proszę czekać ...
Uwaga: prosimy wprowadzić poniżej swój adres e-mail oraz treść pytania oraz wcisnąć przycisk wyślij zapytanie, wtedy Państwa pytanie zostanie przesłane do firmy HF Inverter Polska Sp.C.. Odpowiedź zostanie przesłana na wprowadzony poniżej adres e-mail.

Twój adres e-mail:


Treść pytania:


powrót


Kategorie produktu





Szeroko stosowanymi przekładniami w budowie maszyn są przekładnie ślimakowe. Tak dużą popularność zyskały nie tylko dzięki swoim cechom technicznym, ale także dzięki prostej budowie oraz korzystnemu stosunkowi ceny do przenoszonej mocy z wału czynnego na wał bierny. W porównaniu z innymi rodzajami przekładni, przekładnie ślimakowe charakteryzują się możliwością uzyskania dużych przełożeń na jednym stopniu (od i=5 do i=100) oraz korzystnymi warunkami przenoszenia dużych obciążeń. Kinematyka pracy wszystkich przekładni ślimakowych charakteryzuje się wysokim udziałem poślizgów w zazębieniu, które w każdej parze elementów współpracujących ciernie tłumią drgania, co w rezultacie sprzyja cichobieżnej i płynnej pracy tych przekładni, oczywiście pod warunkiem optymalnego doboru do warunków pracy.

Słabą stroną przekładni ślimakowych w porównaniu do innych przekładni, jest mniejsza sprawność, która maleje wraz ze wzrostem przełożenia.

W obecnych czasach, w których zwraca się uwagę na poprawę efektywności użytkowania energii elektrycznej, nie tylko ze względu na ekonomię, ale także na uwarunkowania prawne w tym zakresie (traktat z Kioto, dyrektywy UE z tzw. ekoprojektu) konieczne jest zastępowanie przekładni ślimakowej o niższej sprawności droższymi przekładniami walcowymi, walcowo-ślimakowymi i walcowo-stożkowymi.

Czy istnieje jednak przekładnia, która będzie w swojej konstrukcji łączyła korzystne cechy przekładni ślimakowej z innymi cechami przekładni zębtych, bez znaczącej różnicy w cenie?

Takie przekładnie są znane od lat, jednak dopiero współczesne metody wykonywania uzębienia pozwalają uzyskać korzystny stosunek ceny do przenoszonej mocy z wału czynnego na wał bierny - podobnie jak w przekładniach ślimakowych.

Takimi przekładniami są przekładnie hipoidalne THF!

Dlaczego warto zamienić swoją przekładnię ślimakową na naszą przekładnię hipoidalną?

1. Identyczne wymiary montażowe, jak w wypadku przekładni ślimakowych dostępnych na rynku.
2. Pasują takie same akcesoria montażowe (wałki zdawcze, kołnierze wyjściowe, ramiona reakcyjne), co dla przekładni ślimakowych dostępnych na rynku.
3. Posiadają wyższą sprawność niż przekładnia ślimakowa o takim samym przełożeniu.
4. Uzyskuje się większy moment wyjściowy na wale biernym niż w przekładni ślimakowej o takim samym przełożeniu.
5. Dużo większa żywotność kół zębatych zastosowanych w przekładni hipoidalnej, niż ślimak i ślimacznica zastosowane w przekładni ślimakowej.
6. Wyższa cichobieżność przekładni hipoidalnej niż przekładni ślimakowej.
7. Przekładnia hipoidalna podczas pracy nie grzeje się w takim stopniu co przekładnia ślimakowa o takim samym przełożeniu.
8. Może pracować lewo-prawo w systemach nawrotnych.




Data wprowadzenia: 2012/12/17 08:36:26 Data ost. modyfikacji: 2012/12/17 08:36:26


Inne produkty z tej kategorii



zobacz nasze pozostałe strony
Trade Media International Inżynieria & Utrzymanie Ruchu Control Engineering Polska MSI Polska Inteligentny Budynek Design News Polska Almanach Produkcji w Polsce